Түгендеу жүргізу

Түгендеу-бұл ұйымның немесе жеке кәсіпкердің (ЖК) меншікті қаражатын есептеу. Ұйымның қаражаты дебиторлық берешектен бастап басқа қаржылық активтерге дейінгі бухгалтерлік баланстың барлық активі деп аталады.

«Daxiko компаниясына» жүгіну арқылы сіз өзіңізді ұйымдастырушылық мәселелерден, ықтимал қателіктерден құтқарасыз және түгендеу есебін жүргізу уақытын едәуір қысқартасыз. Сонымен қатар, бұл процедураның аутсорсингі өндірісті немесе сатуды тоқтатуға әкелетін өз қызметкерлерін тарту шығындарынан әлдеқайда арзан. Түгендеуді біздің қолымызға бере отырып, сіз негізгі қызметтен алшақтамайсыз, тек біздің жұмысымыздың түпкілікті нәтижесін бағалайсыз.

Түгендеу түрлері

Клиенттің мүлкіне түгендеу жүргізу кезінде біздің компания көлемі мен мақсаты бойынша әртүрлі салыстыру әдістерін қолданады. Бұл фактор ұйым қызметінің ерекшелігіне және «Daxiko компаниясы»мамандарының алдына қойылған міндеттерге тікелей байланысты. Осыған сүйене отырып, түгендеу қызметінің келесі түрлерін ажыратуға болады:

Толық және ішінара
Толық түгендеу жыл соңында, есеп беру алдында жүргізіледі. Ол міндетті болып табылады және қорларды, негізгі құралдарды, дебиторлық берешекті, қаржылық активтерді, қолма-қол ақшаны және басқа мүлікті салыстыруды қамтиды. Өз кезегінде, ішінара түгендеу — бұл қосымша бақылау әдісі, оның барысында активтердің бір бөлігі салыстырылады, мысалы, қолма-қол ақшаны тексеру.
Қатты және таңдамалы
Үздіксіз тексеру ұйымға тиесілі барлық бөлімшелер бойынша жүзеге асырылады, ал іріктеу кезінде тауарлық-материалдық құндылықтардың ең көп саны бар бөлімшелердегі кейбір номенклатуралар ғана тексеріледі.
Жоспарлы және жоспардан тыс
Жоспарлы салыстырулар үшін компанияның есеп саясатында басшылық белгілеген бақылау-тексеру жұмыстарының кестесі бар. Жоспардан тыс — бұл кесте бойынша емес, кейбір жағдайларға байланысты орындалатын салыстырудың бақылау әдісі.
Ерікті және міндетті
Ерікті түгендеу Компания басшылығының қалауы бойынша жыл бойына кез келген уақытта жүзеге асырылуы мүмкін. Міндетті түрде желтоқсан — қаңтар айларында, жылдық есептілікті жасамас бұрын орындалады.

Түгендеу жүргізу мерзімдері

Міндетті түгендеуді есептемегенде, тексеру мерзімдерін кәсіпорынның басым тұлғасы анықтайды. Түгендеу жүргізу туралы бұйрық басшының атынан жасалады. Көбінесе бұл процедура есепті кезеңнің ортасына немесе соңына тағайындалады. Бұл маусым-шілде айларында аралық кесу немесе желтоқсан — ақпан айларында үлкен жылдық салыстыру болуы мүмкін.

Салыстыру белгілі бір мерзім ішінде жүргізіледі және 1 күннен 1 айға дейін созылуы мүмкін. Көп нәрсе тексерілетін позициялардың санына, ұйымның көлеміне, оның есеп саясатына және көшбасшылық саясатына байланысты. Сонымен қатар, бұл процесте бірнеше адам жұмыс істейді. Әдетте есептеулерді орындау үшін бірнеше мамандар тартылады, бұл түгендеуге көп уақытты қажет етеді

Түгендеу жүргізу ережесі

Процедураға дайындық кезінде сақталуы керек мүлікке тексеру жүргізудің негізгі ережелері бар. Түгендеу кезеңінде аутсорсингтік компанияның қызметкерлеріне Тауар есептерін, ұйымның жауапты тұлғаларының қолхаттарын және өзге де деректерді беретін комиссия құрылады. Сондай-ақ, комиссия мүшелері тауарлық-материалдық құндылықтарды тізімдеу рәсіміне қатысуға міндетті, әйтпесе оның нәтижелері жарамсыз деп танылуы мүмкін. Көп жағдайда активтерді міндетті түрде тексеру қажет:

Жылдық қаржылық есептілік жасалады;
Басшылық немесе материалдық жауапты тұлғалар ауыстырылады;
Табиғи апат пен төтенше жағдай салдарынан мүліктің зақымдануы немесе жоғалуы орын алады;
Компания қайта құру немесе тарату сатысында;
Мүлікті ұрлау және қасақана бүлдіру фактілері анықталды;
Компанияның мүлкі сатылады немесе сатып алынады;
Мүлік жалға беріледі;
ҚР заңнамалық актілерінде көзделген өзге де жағдайларда.

Түгендеу жүргізу тәртібі

Компанияның қолданыстағы активтерін есептеу көп уақытты қажет ететін жұмыс болып табылады және бірнеше негізгі кезеңдерге бөлінеді. Тізімдемеге дайындық, негізгі кезең және аналитикалық кезең маңызды болып табылады. Тауарлық-материалдық құндылықтарды есептеу рәсімі мынадай тәртіппен орындалады:

Тексеруге дайындық
Осы рәсімге дайындық барысында біздің мамандар тексеруге жататын активтер туралы ақпаратты жеткізетін материалдармен, актілермен және басқа құжаттармен танысады. Содан кейін база дайындалады, оған ұйымның бастапқы қалдықтары туралы ақпарат жүктеледі.
Тексерудің негізгі кезеңі
Негізгі кезең клиенттің нақты қолда бар қаражатын аударуды, артықшылықтарды, кемшіліктерді анықтауды және есептеулерді тіркеуді қамтиды. Осы мақсаттар үшін құндылықтардың нақты қол жетімділігі туралы қолмен актілер мен тізімдемелер жасалады.
Нәтижелерді тіркелгі деректерімен салыстыру
Осы кезеңде негізгі кезеңнің қорытынды сандары базаға енгізіледі және салыстыру жүргізіледі. Содан кейін түгендеудің соңғы актісі жасалады. Онда меншікті қаражаттың болуы және олардың саны туралы бастапқы деректермен сәйкессіздіктер көрсетіледі. Сондай-ақ, осы кезеңде қорытынды сандар түзетіледі.
Нәтижелерді талдау
Есептеулер заңнамада белгіленген статистикалық нысандарда тіркеледі. Бұдан басқа, басшылық бланкілерді, егер олар тек ұйымның ішкі қызметі үшін пайдаланылатын болса, дербес әзірлеуге құқылы.

Түгендеу нәтижелері

Тексеру жүргізілгеннен кейін және комиссия оның нәтижелерін толық мақұлдағаннан кейін, біздің мамандар немесе ұйымның бухгалтерлік қызметкерлері нәтижелердің есеп деректеріне түзетулер енгізеді.

Процедураның соңында бастапқы көрсеткіштерден артық, жетіспеушілік және басқа да ауытқулар есептен шығарылады. Олар кіріс немесе шығыс ретінде көрсетілуі мүмкін. Содан кейін ұйым басшылығы түгендеу қорытындыларын бекіту туралы бұйрық шығарады. Осы құжаттың негізінде анықталған сәйкессіздіктер кінәлі адамдардың есебінен өтеледі. құжаттамаға процестің барлық қатысушылары қол қояды, содан кейін ол аяқталды деп саналады.

«Daxiko компаниясы» мамандары түгендеуді клиенттің ұйымы қызметкерлерінің жұмысынан алшақтатпай, тез, анық және сапалы жүргізеді. Әрине, қойма бастықтары, қоймашылар, басшылық өкілдері болуы мүмкін мүдделі тұлғаларды тартпай-ақ жасауға болмайды. Бірақ тұтастай алғанда, компанияның қызметін тексеру мерзіміне толығымен тоқтатудың қажеті жоқ, бұл болашақ кезеңдерде пайданың жоғалуын болдырмайды.

Біз ең қиын тапсырмаларды орындау үшін үлкен әлеуетке ие боламыз, сондықтан кез келген уақыт кезеңінде сіздің кәсіпорныңыздың заңды және бухгалтерлік істерін жүргізу бойынша қамқорлықты аутсорсингке алуға қуаныштымыз.
Сайт қорғалған © 𝟮𝟬𝟮𝟰