Контрагенттермен өзара есеп айырысуды есепке алу

Контрагенттермен өзара есеп айырысуды есепке алу ақша қаражаттарының қозғалысын бақылаудың бір түрі болып табылады. Контрагент-бұл азаматтық-құқықтық шарт тараптарының бірін білдіретін жеке немесе заңды тұлға.

Әдетте, контрагенттер:

Сатып алушылар;
Мердігерлер;
Жеткізушілер;
Шетелдік контрагенттер.

Бүгінгі күні ұйымдардың басым көпшілігінде дебиторлық, кредиторлық берешектердің қозғалысын есепке алу және олардың айналымының динамикасын есепке алу жолға қойылмаған. Мұндай жағдайлар бухгалтерлік құжаттардағы сәйкессіздіктерге әкелуі мүмкін, бұл көбінесе кәсіпорынның қаржылық компонентіне теріс әсер етеді.

Клиенттің ұйымында қалыптасқан жағдайға байланысты біз делдалдармен есеп айырысу есебін толығымен құра аламыз және болашақта Тапсырыс берушінің қызметкерлері ұстанатын пайдалы нұсқаулар бере аламыз. Немесе, біздің компания дәлсіздіктер үшін өзара есеп айырысуларды түгендейді және оларды түзетуге ықпал етеді.

Өзара есеп айырысу әдістері

Көрсетілген немесе алынған қызметтер үшін контрагенттерге төлеудің келесі нұсқалары бар:

Қолма-қол және қолма-қол ақшасыз есеп айырысу;
Айырбастау;
Аккредитив арқылы есептеу;
Вексельдер арқылы есептеу;
Бағалы қағаздармен есептеу;
Қарызды беру.

Контрагенттермен есеп айырысуды түгендеу

Сатып алушылармен, жеткізушілермен және мердігерлермен есеп айырысуды тексеру негізгі бақылау функциясы ретінде қызмет етеді. Түгендеу-бұл жоғалған қателерді анықтауға мүмкіндік беретін ұйымның қаржылық жағдайын талдаудың бастапқы, аралық және соңғы кезеңі.

Контрагенттермен есеп айырысуды түгендеу барысында Мемстат бекіткен ресми құжаттар немесе басшылықтың өзі осы ұйымға әзірлеген актілер, ведомостар пайдаланылады.

Өзара есеп айырысуларды есепке алу қызметін көрсету тәртібі

Контрагенттермен өзара есеп айырысуды есепке алғанда, «Daxiko компаниясы» мамандары клиентке қажетті қызметтер тізімін орындайды. Бұл болуы мүмкін:

Тиісті құжаттамамен танысу;
Дебиторлық және кредиторлық берешекті түгендеу;
Контрагенттермен өзара есеп айырысу есебін жүргізу;
Сатуды, мәмілелерді Құжаттамалық сүйемелдеу;
Контрагенттермен даулы мәселелерді сотқа дейінгі тәртіппен шешу;
Есеп айырысу операцияларын жүргізу;
Төлем күнтізбесін құру.

Көбінесе бухгалтерлік есеп негізгі құралдарды салыстырғаннан кейін пайда болады. Бұл реттілік түгендеу есеп беру құжаттарындағы Елеулі сәйкессіздіктерді анықтай алатындығына байланысты. Тиісінше, тексеруден кейін бүкіл бухгалтерлік есепті кейіннен қою немесе түзету қажет болады.

Сондықтан біз сізге контрагенттермен барлық процестерді есепке алуға білікті көмек ұсынамыз. Біздің кәсіпқойлар командасы бүкіл бухгалтерлік есеп жүйесін ретке келтіреді, бұл қаржылық тәуекелдердің пайда болу ықтималдығын айтарлықтай төмендетеді.

Біз ең қиын тапсырмаларды орындау үшін үлкен әлеуетке ие боламыз, сондықтан кез келген уақыт кезеңінде сіздің кәсіпорныңыздың заңды және бухгалтерлік істерін жүргізу бойынша қамқорлықты аутсорсингке алуға қуаныштымыз.
Сайт қорғалған © 𝟮𝟬𝟮𝟰